niedziela, 24 sierpnia 2014

Witajcie! :)

Mam na imię Madzia. Jak pewnie wielu, jestem uzależniona od muzyki. Głównie jest to rock, ale ostatnio słucham także metalu, jak i tych nieco lżejszych brzmień. Mam wiele ulubionych zespołów, wokalistów i to głównie im będę poświęcać posty tutaj. Ponieważ cierpię na nieuleczalny optymizm i wieczny uśmiech na twarzy (stąd też moja nazwa ;3), czasem będę dawać jakieś notki ni z gruszki, ni z pietruszki, będące skutkami ubocznymi moich zacieszy :D Jako kosmetykoholiczka (i nie tylko), biorę udział w licznych konkursach i rozdaniach blogowych, toteż uprzedzam, że jeden z pasków bocznych będzie usiany takim spamem, jak i niektóre posty - mam jednak nadzieję, że nie będzie Wam to bardzo przeszkadzać (:
Pozdrawiam! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz